Hello Fix

Ce se întâmplă cu echipamentele pe care le folosesc?

Echipamentele tale rămân aceleași.

Unde repar echipamentele nefuncționale?

Pentru dispozitivele destinate serviciilor fixe trebuie să apelezi numărul 300 sau 1921.

Dacă ai un telefon sau o tabletă de la Orange Romania Communications care necesită servicii de service, poți suna la numărul 021.794.30.40, de luni până vineri, între orele 08:30 - 17:00, pentru înregistrarea solicitării tale. Consultanții noștri îți vor oferi rapid soluția potrivită. Durata unei reparații este de maximum 5 zile* de la data preluării echipamentului defect de la client până la returnarea în aceeași locație.

Îți oferim un pachet complet de servicii:

  • Ridicare și returnare dispozitiv la/de la locație
  • Asistență tehnică după vânzare
  • Suport de specialitate pentru diverse activități (informații, help desk, status reparații)
  • Statusul reparației în timp real, aici.

* Pentru telefoane de tip Huawei se asigură service în limita termenului de 15 zile lucrătoare. Telefonul este preluat în orice zi lucrătoare, în maximum 24 ore, de la momentul apelului.

Cele mai accesate categorii

Mai mult

Întrebări frecvente

Mai mult

Ce se schimbă și pentru cine?

Mai mult

Informații despre factură și contract

Mai mult

Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online

Mai mult

Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele?