Hello Fix

Sunt un client business Orange Romania Communications fix-internet / fix-mobil convergent, ce schimbări vor exista pentru mine în urma tranzacției?

Depunem toate eforturile pentru ca acest proces de tranziție să fie cât mai simplu, iar tu să ai acces, cât mai rapid posibil, la conectivitate Orange, rețeaua mobilă #1 în România. Dacă ești client Orange Romania Communications și ai servicii convergente (fix-internet/fix-mobil) trebuie să ai în vedere următoarele schimbări, ce vizează canalele de comunicare/asistență menționate în contract, și anume: numere de contact, website, adrese de e-mail, aplicatii mobile. Modificarea numelui nu are impact în ofertă, te vei bucura în continuare de aceleași beneficii ca până acum.

Câteva detalii despre schimbările pe care trebuie să le ai în vedere sunt:

  • plata facturilor - Dacă dorești să faci plata facturilor în magazin, ai la dispoziție magazinele Orange.
    Plata în magazine se poate face atât în numerar cât și prin card bancar. Pentru ca plata să poată fi alocată contului tău, trebuie să menționezi codul de facturare. În cazul în care serviciile sunt deconectate pentru neplată, după realizarea plății reconectarea se face automat.
    Plata facturilor în magazinele IQBox nu mai este posibilă.
    Restul opțiunilor de plată de până acum rămân neschimbate.
  • Schimbarea cartelei SIM - ai la dispoziție magazinele pe care le găsești listate aici: orange.ro/shops
  • Numărul de contact la care vei putea apela pentru consultanță este 300 sau 1921
  • Aplicația mobilă MyAccount Fix s-a redenumit My Orange Fix. Pentru autentificarea în My Orange Fix se vor utiliza aceleași date de logare ca în prezent. În cazul în care ai deja aplicația instalată pe telefon, vei primi un mesaj informativ și un link către magazinul de aplicații (iOS sau Android), unde trebuie doar să apeși pe butonul Update/Actualizează.
  • Minutele și SMS-urile efectuate către alte rețele vor fi taxate si consummate conform contractului semnat cu operatorul.
  • Transferul către serviciile mobile Orange - Clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente Orange Romania Communications sunt in proces de transfer către serviciile mobile Orange.

Ce nu se schimbă pentru moment:

  • Numărul tău de telefon rămâne același, dacă tu nu alegi să-l schimbi;
  • Echipamentul tău pentru servicii fixe de internet ori TV rămâne același. Dacă dorești să-l schimbi sau să-l duci în service, mergi în continuare spre canalele Orange Romania Communications cunoscute
  • Data de emitere a facturii
  • Modalitățile de plată a facturii cu care ai fost deja obișnuit:
    • plata Online – My Orange Fix
    • plata numerar

    Pentru mai multe informații privind magazinele disponibile, modalități de plată a facturilor, numere de contact, dar și alte detalii despre tranzacție, accesați pagina www.hellofix.ro/business/plata-facturii/

Cele mai accesate categorii

Mai mult

Întrebări frecvente

Mai mult

Ce se schimbă și pentru cine?

Mai mult

Informații despre factură și contract

Mai mult

Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online

Mai mult

Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele?