Help Schimbare rețea
Ce trebuie să fac pentru a mă conecta la rețeaua Orange, odată ce am fost anunțat de schimbarea rețelei?
Telefonul este conectat la rețeaua Orange, însă am probleme cu serviciul de date. Ce trebuie sa fac?
Nu pot să apelez anumite numere sau nu pot să trimit SMS-uri ori MMS-uri. Ce trebuie să fac?
Cum procedez dacă nu doresc migrarea în rețeaua Orange?
Cine va gestiona datele cu caracter personal după transferul în rețeaua mobilă Orange?
Ce se întâmplă în cadrul procesului de migrare către rețeaua mobilă Orange?
Ce reprezintă migrarea în rețeaua Orange?
Am fost migrat în rețeaua Orange și nu îmi mai functionează mesagerie vocală, ce trebuie sa fac?
Unde îmi pot schimba cartela SIM în calitate de client Orange Romania Communications de servicii mobile?
Va exista vreo întrerupere a serviciului în orice moment al procesului de integrare?
Categorii
Ce se schimbă și pentru cine? (5) Cum pot apela Serviciul Clienți? (2) Informații despre factură și contract (6) Tot ce trebuie să știu despre rețeaua de magazine (2) Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online (5) Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele? (1) Schimbare rețea (10) Preluarea în service a telefoanelor de magazinele Orange (1)Cele mai accesate categorii
Ce se schimbă și pentru cine?
Schimbare rețea
Cum pot apela Serviciul Clienți?
Informații despre factură și contract
Tot ce trebuie să știu despre rețeaua de magazine
Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online
Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele?
Preluarea în service a telefoanelor de magazinele Orange