Hello Fix

MyAccount Fix

Dacă ești utilizator al aplicației My Account de la Telekom, este nevoie să descarci din nou aplicația MyAccount Fix pentru a avea acces în continuare la detaliile contului tău. Te loghezi cu același user și aceeași parolă.

Intră în cont

Contul tău MyAccount Fix

Dacă ai un cont My Account te vei putea conecta în continuare pe link-ul dedicat din site-ul fix.telekom.ro, zona de MyAccount Fix. Vei găsi acolo toate funcționalitățile cu care ești obișnuit.

Un cont nou MyAccount Fix

Dacă nu ai un cont creat ai mai jos pașii pe care trebuie să-i urmezi, simplu și rapid:

  • Accesează secțiunea MyAccount Fix creare cont
  • Completează datele tale
  • Validează contul pe email și prin SMS

Help

Mai mult

Ce se schimbă și pentru cine?

Mai mult

Schimbare rețea

Mai mult

Cum pot apela Serviciul Clienți?

Mai mult

Informații despre factură și contract

Mai mult

Tot ce trebuie să știu despre rețeaua de magazine

Mai mult

Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online

Mai mult

Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele?

Mai mult

Preluarea în service a telefoanelor de magazinele Orange