Aplicația MyAccount Fix a devenit My Orange Fix
Accesează aplicația MyAccount Fix și urmează instrucțiunile din mesajul care ți se afișează, pentru a actualiza informația. Dupa actualizare, aplicația MyAccount Fix devine My Orange Fix. Acesta este singurul pas pe care trebuie să-l realizezi. În My Orange Fix te vei loga cu același user și aceeași parolă.
Intră în contContul tău
My Orange Fix
Dacă ai un cont My Orange Fix, te vei putea conecta pe link-ul nou din website-ul fix.orange.ro, zona de My Orange Fix. Vei găsi acolo toate funcționalitățile cu care ești obișnuit.
Un cont nou
My Orange Fix
Dacă nu ai un cont creat ai mai jos pașii pe care trebuie să-i urmezi, simplu și rapid:
- Accesează secțiunea My Orange Fix creare cont
- Completează datele tale
- Validează contul pe email și prin SMS
Cum te autentifici în cont
Îți poți accesa contul My Orange Fix atât de pe website-ul fix.orange.ro, cât și de pe orange.ro, din secțiunea dedicată.
Dacă ai doar servicii Orange Romania Communications, te autentifici în cont folosind e-mailul și parola pe care le-ai folosit și până acum.
Dacă ai și servicii Orange Romania Communications, și servicii Orange România, în funcție de e-mailul și parola introduse, vei fi direcționat către contul My Orange Fix sau My Orange. Dacă folosești aceleași credențiale (adresa de e-mail și parola) pentru accesarea serviciilor furnizate de ambii operatori, vei alege în ce cont vrei să te autentifici.

Help
Ce se schimbă și pentru cine?
Schimbare rețea
Cum pot apela Serviciul Clienți?
Informații despre factură și contract
Tot ce trebuie să știu despre rețeaua de magazine
Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online
Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele?
Preluarea în service a telefoanelor de magazinele Orange