Hello Fix

Ai nevoie de ajutor? Cum pot să contactez Serviciul Clienți

Ai la dispoziție atât modalități clasice de contact, cât și canale digitale.

Online

Din contul tău MyAccount Fix, secţiunea Asistenţă, dacă ai nevoie să faci modificări sau ai nevoie de o informaţie

Comunitatea Orange

Întreabă comunitatea și află ce se mai discută.

Numărul de apel Serviciul Clienți

1930

Național

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până duminică, 24/7.
  • Apelul este gratuit pentru orice număr Telekom Romania Communications.
  • Numărul poate fi apelat de pe orice număr național.
0711 001 930

Dacă eşti în roaming

  • Apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana, pentru apelurile către România din ţări non UE taxarea se va face conform tarifelor locale. 
  • Accesul la acest serviciu este disponibil de luni până duminică, 24/7.

Cauți oferta potrivită pentru tine? Sună-ne la:

021 9890

*100#

Self Care

  • Acord comunicări marketing – ai posibilitatea să optezi pentru a renunța sau a primi comunicări comerciale
  • Info cost/ factură/ plăți – verifici resursele disponibile în abonamentul tău, afli costul facturilor tale și confirmi plata acestora
  • Opțiuni – activezi opțiuni pe numărul tău
  • Roaming/International – activezi și dezactivezi serviciile de roaming și internațional
  • Servicii– ai la dispoziție servicii de apeluri video, afli codul PUK
  • Bonus nelimitat – activezi și dezactivezi bonus nelimitat pe numărul tău
  • Info – modifici parola ta Self Care.

Trimite un e-mail

Ne poți scrie și pe adresele de mai jos:

info_TKR@telekom.ro

sesizari@telekom.ro

Help

Mai mult

Ce se schimbă și pentru cine?

Mai mult

Schimbare rețea

Mai mult

Cum pot apela Serviciul Clienți?

Mai mult

Informații despre factură și contract

Mai mult

Tot ce trebuie să știu despre rețeaua de magazine

Mai mult

Ce se schimbă pentru mine pe site și în aplicațiile online

Mai mult

Ce trebuie să știu despre dispozitivele mele?

Mai mult

Preluarea în service a telefoanelor de magazinele Orange